تاریخ انتشار: جمعه 1403/07/13 - 10:00
کد خبر: 518503

یزدانی: از حریفانم در آلبانی شناخت نسبی دارم/ جهانی همیشه سخت‌تر از المپیک است

یزدانی: از حریفانم در آلبانی شناخت نسبی دارم/ جهانی همیشه سخت‌تر از المپیک است

نماینده کشتی آزاد کشورمان در رقابت‌های جهانی اوزان غیر المپیکی گفت: با توجه به سطح رقابت‌های جهانی امسال، به نظر می‌رسد که رقابت سخت‌تری نسبت به المپیک باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ رقابت جهانی اوزان غیر المپیکی و امیدها کشتی آزاد و فرنگی در حالی ۳۰مهر ماه تا ۶ آبان ماه امسال در تیرانا پایتخت کشور آلبانی برگزار خواهد شد. پویا دادمرز، ایمان محمدی، محمدرضا و محمدعلی گرایی و همچنین رضا مومنی، امیرمحمد یزدانی، محمد نخودی و کامران قاسمپور اعضای تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد اوزان غیرالمپیکی را در پیکارهای جهانی تشکیل می‌دهند.

امیر محمد یزدانی در گفت‌وگویی با ایرنا توضیح داد: وزن ۷۰کیلوگرم جزء اوزان المپیکی به حساب نمی‌آید البته به طور قطع مدعیانی که در المپیک حضور نداشته‌اند در آلبانی به روی تشک خواهند رفت. با توجه به اینکه در چند سال اخیر تجربه رقابت‌های جهانی در این وزن داشته‌ام، از این حیث با شناخت کافی به مصاف رقبای مطرح خود خواهم رفت تا در آلبانی به نشان طلا برسم.

وی گفت: جیمز گرین آمریکایی یکی از رقبای اصلی من در این وزن به حساب می‌آید البته دوس دارم در آلبانی او را شکست دهم. با توجه به اینکه امسال رقابت جهانی تنها در چهار وزن برگزار می‌شود این موضوع باعث خواهد شد حساسیت در این رویداد به بالاترین سطح خود برساند. در خصوص حضور روس‌ها، این کشتی‌گیران همیشه سطح رقابت را بالا خواهند برد. روس‌ها می‌تواند چالش زیادی را به مبارزات وارد کنند که ای موضوع باعث خواهد شد تا رقابت‌های جذاب و دیدنی‌تر شود.

دارنده ۲ نشان نقره جهان به تغییر وزن خود اشاره کرد و یادآور شد: پیشتر در رقابت قهرمانی کشور در وزن المپیکی ۷۴ کیلوگرم حضور یافتم اما در نهایت توانستم به جایگاه سومی برسم. مهم‌ترین برنامه من حضور در المپیک خواهد بود که پس از رقابت‌های جهانی با نظر کادرفنی در این وزن شانس خود را محک می‌زنم. در این وزن مدعیان داخلی و خارجی زیادی حضور دارند اما برای رسیدن به دوبنده تیم ملی تلاش می‌کنم.

یزدانی در خصوص حضور نمایندگان کشورمان در المپیک اضافه کرد: المپیک را من از تلویزیون نگاه کردم اما ملی‌پوشان می‌توانستند بهرت از آن نتیجه بگیرند. در مجموع المپیک درس خاصی برای م ن نداشت اما امیدوارم در رویدادهای آتی جهانی نمایندگان کشورمان بتوانند نتیجه بهتری بدست آورند.

وی همچنین از بازگشت پژمان درستکار به راس کادرفنی گفت: درس بزرگی را از محسن کاوه و پژمان درستکار کسب کردم اما هر کادرفنی هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد موظف هستیم به عنوان ملی‌پوش تمرین و زحمت خودمان را برای تیم بکشیم.

نماینده کشتی کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا صدور روادید به آلبانی قطعی شده است یا خیر؟ بیان کرد: این موضوع از طریق فدراسیون کشتی در حال انجام خواهد بود که در نهایت عازم این رقابت‌ها شویم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
در انجام وظیفه نه تعلل میکنیم و نه شتاب زده میشویم.۱۴۰۳/۷/۱۳
رهبر انقلاب: کار درخشان نیروهای مسلح ما دو سه شب قبل یک کار کاملاً قانونی و مشروع بود
رهبر انقلاب: هر ملتی حق دارد از کشور و خاک خود در مقابل متجاوز دفاع کند
رهبر انقلاب: باید کمربند استقلال از ایران تا غزه و لبنان و همه کشورهای اسلامی را محکم ببندیم
رهبر انقلاب: دشمن ملت ایران همان دشمن ملت فلسطین، لبنان، عراق، مصر، سوریه و یمن است
تصاویر هوایی از حضور گسترده اقشار مختلف مردم در نماز جمعه +فیلم
فریاد الله اکبر خامنه‌ای رهبر در مصلای تهران +فیلم
ورود رهبر انقلاب به مصلای امام خمینی تهران
حضور سران قوا در مراسم گرامیداشت شهید حسن نصرالله در مصلای تهران +فیلم
فیلمی از آماده‌سازی موشک‌های سپاه در عملیات وعده صادق ۲
عراقچی، وزیر خارجه ایران دقایقی پیش وارد بیروت شد
شهامت رهبر انقلاب ستودنی است
تمهیدات سازمان امدادونجات برای نماز جمعه/ ۴ بالگرد آماده باش کامل هستند
تصاویر سید حسن نصرالله در دست مردم تهران
عکس/ نصب پرچم فلسطین در حیاط مصلی تهران
عکس/ سیل جمعیت مومنان در راه مصلای تهران برای اقامه نمازجمعه
پزشکیان: امروز جلوه‌ای از قدرت، وحدت و انسجام را به جهانیان نشان می‌دهیم
جزئیات ۶ سند و یادداشت تفاهم همکاری امضا شده بین ایران و قطر
مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله در مصلای تهران آغاز شد
جمعه نصر؛ تجدید میثاق سربازان نصرالله با خط حزب الله
وضعیت ترافیکی معابر منتهی به مصلی تهران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top